27 juli

.

Mina nya nagellack... Intressant, eller hur? Och ja, jag placerade dem på min dator.  

Jag var ute och shoppade idag istället för det fanns ingen tid till det då när jag egentligen hade tänkt det, och mina inköp blev lite spontana istället för det jag hade tänkt mig, köpte lite på Gina Tricot och Lindex, en tunika, en svart ganska lång tröja, vet inte ens om jag tycker om den men det är ganska skön i alla fall, och ny mascara. Har köpt den tidigare för den är bra. Den där gula från Maybelline. Eller mascaran är svart...Men förpackningen gul..
Det var nog bara jag som inte fattade det ^
Orkar inte skriva någon vidare information för jag är lat. Mmm! Jag erkände till och med, är det inte helt otroligt.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0