5 juli

.
TÖNT OF THE DAY!


Idag har jag och mammsen varit ute typ hela dagen, för att gå på visning för en lägenhet. Eller egentligen två stycken som låg på samma gata, men jag orkade inte följa med in på den sista för att jag var jätte trött, men jag ångrade det lite eftersom det var så satans varmt i bilen.. Säkert 30 plus grader..
Det var ett fint bostadsområde där i var väldigt vacker miljö med mycket natur och nära till matbutiker och shopping osv, och lägenheten var skitsnyggt. I det sovrummet som jag ska ha (ifall vi nu köper denna) hade lila väggar, ni vet sådär ljuslila typ? :)
Fanns inglasad balkong, köket var stort.. Tja, alla rum var väldigt fina och färgstarka faktist. Emma gillar!

Men som sagt, får väl se hur det blir med denna lägenhet. 

Och annars så har jag typ.. Handlat lite tråkiga grejer, varit ute med vovve.. Lite sånt bara, och ingenting annat.. Jo, vi var i Hörby lite kort också men det är ju helt sjukt vad det var svårt att köra bil där.. Bara pga den jävla marknaden, fanns typ karuseller och sånt överallt.

Palla det.. Fast nej. Blööö....






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0