En liten resumé :3

Då ska vi se.. Var ska jag börja någonstans?
Jag har ju alltså varit i Stockholm i ett par dagar nu och det var jätte roligt :)
Jag har ju heller aldrig varit där tidigare, det är en jätte vacker stad!
Det finaste tycker jag nog var vattnet nere, när vi gick förbi där vid Nybroplan (tror jag att det hette)
alla de båtar som stod där var jätte vackra. Snart ska jag åka med en sån, så jävla najs :D
Men det är ju först om några veckor då jag ska se Hotelliggaren, på Fjäderholmarna. Jag såg en sån båt, som går ut dit, då blev jag glad. Hihihi x3

Igår var jag ju på Skansen det var också kul men det var väldigt jobbigt att vänta i typ hundra år där på de obekväma bänkarna... De borde skaffa nya O.O
Men det var verkligen jätte snygg miljö runt om så det var värt att stå och köa och sen vänta i flera timmar inne vid scenen, och det var ganska kul att se artisterna repa men det blev lite tjatigt och nu i efterhand så kollade jag på programmet på internet och tyckte att de verkade ganska överspelade
Men skitsamma, bra ändå
Hahaha Måns (Zelmerlöw) delade ut sånna där Mums Mums-godis-wannabe-choklad-grejjer. Jag vet inte, men det var kul och jag fick en. Kunde ju passa på eftersom jag hade gått från Gamla Stan till Skansen och jag tror att det var ganska långt...

Efter att det var slut efter mååånga timmar, så gick jag till nåt staket där man skulle vänta på artisterna ifall man ville ha autografer och så. Jag var ju inte jätte intresserad, men det var rätt många som gick förbi. Typ alla, jag lyckades med att få Anders Erikssons, och Jan Rippes, men inte Knut Agnred eller Per Fritzells :( Jag ville ha dem ju! Men det får väl bli till hösten, jag överlever plus att jag har gamla autografer som jag fick när jag var åtta år ^^,
I övrigt så gick jag väl omkring och nördade en massa i alla supersnygga arkitektiska gatuhörn. Eller näe, inte hörn kanske men det var så fint överallt.

Autoosss
Autografer i allsångshäftet ftw! xD

trääääd
Ett random träd och Vättern, yaaaaaay.. nånstans i Sverige...

.
Vovven :3 "Koppel...? HELL NOOO"

blö 
Jag var så in i helvete trött i morse, klockan var typ sju när jag tog den bilden.

Jag lägger upp lite mer bilder senare


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0