Jaha, bloggdags var det nu ju..

just precis nu är det en sån tid då det inte händer någonting speciellt. Bara vardagliga ting som inte är värda att nämnas i bloggen, jag har lite idétorka på vad jag ska skriva om.
Ska till frisören någon dag snart, jag är trött på min konstiga random haircut... min frisyr behöver förnyas helt enkelt, jag har redan hunnit prova lugg och snedlugg men jag vet inte om jag passar i något av det, isåfall skulle jag kanske ha mer snedlugg, som utgår lite mer ifrån min sidbena och som kanske borde vara lite "fluffigare" lite som Den Lilla Sjöjungfrun.. Hahaha! eller inte precis så, men näästan.. Fluffigt alltså :3

Ehm..Ehm... Ja.. Idétorka var det ja.

Jag återkommer när jag har någonting vettigt att säga igen


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0