23 juli

Jag kollar på Edward Scissorhands, den är verkligen jätte bra. En film som faktist berör helt enkelt, annars så reagerar inte jag så jätte mycket på film, kanske för att jag sällan kollar på drama filmer och sånt

Jag gör ingenting särskillt i övrigt, det blir en lugn helg och jag längtar tills att nästa vecka börjar för då händer det lite skoj saker ju :3

Passar på att ta det lungt dessa dagar för annars vet jag att jag inte kommer orka med någonting i övrigt, snart har ju hela sommaren gått, är inte beredd på det för vem vill tänka på skolan liksom, men det är ett faktum så man kan inte bara ignorera det helt och hållet liksom

Vädret är jätte tråkigt här, det var typ åska i natt eller igår natt. Minns inte, men jag avskyr åska >;

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0