Nördigt värre

Jag längtar så himla mycket efter vissa events som jag ska på snart och jag kommer förmodligen tjata om det rätt så mycket i bloggen, så ifall ni inte orkar med mitt tjat... Läs inte! xD
Det blir verkligen jätte roligt. Än så länge har jag inte gjort så mycket i sommar, visst jag var på Fredriksdalsteatern på midsommarafton och det var skitroligt och jag har ju varit ute lite i övrigt men eftersom vi ska flytta snart så har jag inte riktigt haft tid att göra någonting, men nu längtar jag nästan mer än jag gjort någon gång tidigare.. Eller i alla fall mer än på väldigt länge..

Men i alla fall, jag är glad och jag längtar! 8D





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0