1 juni

Kanske på tiden att jag delar med mig av ett livstecken kanske?
vet inte hur jag ska börja, det är riktigt komplicerat. Jag kommer verkligen inte att sluta blogga men jag har bara ingenting särskillt att skriva om för tillfället.

Sommarlovet börjar den tionde juni, ska bli jätte skönt att slippa skolan ett tag.

Jag behöver det... Är så himla skoltrött, det känns från mina tår enda upp till mitt huvud måste jag ju säga xD
är ledig i ett par dagar nu också, så ifall jag räknade rätt så har jag bara två skoldagar kvar tills dess att lovet börjar o:

det är första juni idag. Ny månad, ny start? jag vet inte riktigt det får man ju se när dagarna och veckorna passerar förbi.

Jag kommer att flytta under sommarens gång, kanske redan innan månaden är slut. Kan inte säga varför, men så är det i alla fall, det är lite därför som jag uppdaterar så lite just nu.

Vi städar mycket, och plockar undan saker.
Jag har redan en flyttlåda i mitt rum där jag har börjat lägga ner mina kära Tokio Hotel postrar, för att underlätta alltihopa när möblerna ska ut.

Det känns både bra och dåligt på samma gång, dels för att jag inte trivs speciellt bra där jag bor just nu, men ändå kommer det att kännas lite sådär.. Lämna sitt gamla bakom sig och bara börja om så snabbt...
Man kan kalla det för blandade känslor helt enkelt. .



 

Trixie har inte växt så speciellt mycket på några månader nu så det är jätte svårt att avgöra hur stor hon blir. Hennes tassar är enorma men hon har inte växt i övrigt, ska bli spännande att se hur stor hon blir eftersom vi inte har någon aning x3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0