27 juni

Jag är på jätte bra humör idag faktist, otroligt nog.
Vaknade tidigt men det gör ingenting, smsbombade Gabbi igårkväll ända tills jag dog. Eller riktigt så illa var det inte, men jag somnade. Var trött som fan alltså, men klockan var typ över midnatt, därav tröttheten...I think

Ska ut en stund om ett tag, ska fixa i ordning mig först.
Har mycket skojiga saker på gång, ännu mera än för några dagar sedan faktist.. Åh jag älskar att vara spontan, då händer mycket och det är så det ska vara, man måste ta vara på varenda tillfälle det är sommar ju :)

Och idag är det världens bästa Kims födelsedag, han fyller 39 så jag lägger till ett litet grattis till honom här, för att jag är snäll naturligtvis, haha <3

Näe, Nu får jag faktist gå och fixa mig annars hinner det väl bli kväll innan jag är klar med det här värdelösa blogginlägget som jag lägger i min "allting annat" kategori ;<


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0