nördig filmrecension

Nu har jag tråkigt så jag ska kolla på Stinsen Brinner (Galenskaparna & After Shave)

handlar om en tågstation som är nedlagd fast tågresenärerna vet inte det så de sitter oberörda och väntar på att tåget ska komma men det gör inte de, så dem blir typ upprörda. Stinsen som jobbar på stationen håller på att hålla allting igång trots att det inte kommer något tåg, tillsammans med sin kollega. Under tiden kommer det många udda figurer dit till stationen som vill köpa stället, pizzabagare, hembyggdsföreningar, pingstpastor osv..
Samtidigt som stinsen stoppar ner sin chef i en säck och stänger in honom i en städskrubb..

Köp denna filmen, du kommer inte ångra dig..

filmen får två milljoner plus poäng av mig ++++++++++++ :'3

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0