Godmorgon!

Riktigt härlig dag, endast en timme i skolan för min del. ;D
Efter det ska jag hem & slappa, måste passa på att göra det också. Händer väldigt mycket runt omkring nu och det är viktigt att få tid över till annat också, fritid helt enkelt.


Jag saknar en viss person så oerhört mycket, det gör nästan ont i hjärtat.
Hatar att sakna, det är nästan det jobbigaste som jag vet tror jag.

Men saksamma nu ska jag dricka en kopp med chokladkaffe (supergott är det) med sånt awesome espresso skum, man blir pigg också, ett stort pluspoäng på det.


Kommentarer
Postat av: Behnaz

najs blogg du har! jätte cool design!

2011-03-16 @ 15:08:18
URL: http://birdseye.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0