The Sun Will Shine Like Never Before ~

Herre gud vad jag saknar Tokio Hotel. Idag, och i morgon var det ett helt år sedan de var i Sverige, såg dem ju i Göteborg, kan fortfarande inte riktigt fatta att det är sant för liksom, jag är så rädd att jag aldrig igen ska få vara med om det. Jag har sett TH många gånger, brukar inte alls komma ihåg de specifika årsdagarna men just i detta fallet så känns det som att tiden har gått alldeles för fort. Jag saknar Welcome To Humanoid City Live.

EN VIKTIG SAK. Bilderna här nedanför är mina, ingen copyright märkning på dem, för att jag orkade inte lägga till det just nu, jag hoppas verkligen att alla ni TH-fans som råkar se bilderna respektera det, så spara inte bilderna utan att fråga först! **


.

.

.

.  .



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0