Today.

Idag är det lördag, en rätt så tråkig sådan för här händer det i princip ingenting. Har ägnat min tid åt hunden mest och innan var jag ute och gick en sväng, vädret idag har ju varit kanonfint, har inte varit så varmt på länge, fast egentligen är jag lite tråkig för jag gillar inte direkt sol.
Nu är det alldeles kolsvart ute, synd att det blir mörkt så snabbt fortfarande..

Nu har jag målat mina naglar gröna, lyssnar på bästa Tokio Hotel och skickar runt lite sms :) 
- Alltså så tar jag det bara lungt nu, ibland är det skönt att göra det så slipper man tänka så himla mycket på annat. Jag fattar inte grejen med att gå på fester och sånt, det är så himla många människor som super sig fulla varenda helg, det skulle aldrig falla mig in att göra så, inte alls.. 

All snö är förresten borta utom lite som finns vid vägkanten här utanför men det är en bra känsla, luften här är alldeles ren.. Älskar det. 


 

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0