Trixie är så busig!

Trixie var riktigt envis idag! det började med att hon ville ha med sig ett halvt träd med sig in efter morgonpromenaden, hon låg kvar ute en lång stund för att tugga på det och det var riktigt kallt för mig att stå där i ett hörn, och tro mig hon springer flera varv runt allt möjligt bara för att göra mig irriterad, det är den absoluta nackdelen med flexikoppel - Det blir så jävla trassligt... Hon blir helt hyper också, det lilla monstret!
Och när det var dags för lite mat för hennes del så klev hon med bägge framtassarna i det, mysigt? nej.
Så nu lite senare är det dags för henne att bada :)


.

.


.
Gott med träd! (Bilderna är lite halvdåliga då jag inte använde någon inställning på kameran alls) 


 


Kommentarer
Postat av: julia

Söt hund!:)

2011-03-21 @ 12:49:03
URL: http://juliasundstroms.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0