Varför just han? :'(


Varför är livet så himla orättvist? många klagar i onödan, utan en riktig anledning men nu när jag tänker efter så undrar jag, varför måste alla bra människor dö tidigt? vem bestämmer det egentligen?
det känns så tomt. Peter Rangmar, varför var du en av de människor som inte fick leva livet ända tills det riktiga slutet. Cancer borde utrotas. Du var så underbar Peter, och jag insåg det först igår! charmen, kroppsspråket, rösten. Så himla vackert... Jag önskar att du fortfarande levde för jag skulle kunna betala alla pengar i hela världen för att bara få krama dig.
Det som gör mig mest sorgsen är att finaste Peter dog dagen efter min ett års dag, 24 maj 1997. Varför..?





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0