10 maj

Blogg.se har inte funkat som det ska de här två senaste dagarna? åtminstone inte för min del, jag postade TVÅ inlägg igår men det syns ju inte? eller är det bara på min dator? jag vet inte, dumt i alla fall tycker jag nog.

Jag har någon slags nackspärr eller jag har sträckt nacken eller jag vet inte :S
jag har ont i käken och halsen och bakhuvudet också, det känns som att någon slått mig med ett baseboll trä. Okej, jag vet inte hur det känns men antagligen gör det nästan lika ont, usch vad jobbigt. Jag har ingen förklaring på varför jag fick ont, det gör inte lika ont som i går men fortfarande "aj aj aj ont" Visst förklarar jag bäst?


Och annars har ingenting speciellt hänt här. Vanliga vardagar är inte så jätte intressant att skriva om, så emellan åt kanske det är lite halvtomt i min blogg då jag har idétorka om vad jag ska skriva om.
Ibland, så händer det massor med grejer som man bara måste skriva om och ta en massa kort och alllt möjligt, och resten av tiden står allting stilla och just nu är det på det viset. Visst, det händer ju saker varenda dag i en människas liv men min vardag är inte särskillt spännande men jag ska försöka uppdatera i alla fall :)


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0