14 år sedan idag

Delar med mig av en tanke till Peter Rangmar idag också för just nu idag var det 14 år sedan som han dog.
Du är saknad & älskad Peter, vila i frid. <3

En människa som förgyller min annars ganska så trista vardag, någon som är betydelsefull, en jätte rolig och bra skådespelare/komiker vars röst är så unik, kunde inte jämföras med någon annans, dina fantastiska karaktärer...Sven Sidney, Harry Järnfeldt, Astor Qvarts, Sune Finåker, & bland annat Timon i Lejonkungen.... Jag är så ledsen att jag aldrig hann träffa dig Peter jag hade nästan gjort vad som helst. Jag tänker på dig ibland, ska du veta. Det är nog många som gör det, men jag är en av dem.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0