21 maj

Det har varit en ovanligt trevlig dag idag, fast när jag tänker efter så var det minst lika trevligt igår :)
var på Nova Lund, handlade på Kappahl & Gina Tricot, örhänge i flerpack, ett par byxor, en skjorta och ett linne fick följa med mig hem. Och idag var vi på Nova igen, fast bara på Kjell & Company för vi skulle köpa en ny laddare till den bärbara datorn (den hade gått sönder) så därför köpte vi en ny och det funkar jätte bra med den nya.
Jag har fått en ny tv på mitt rum som är mycket bättre än den förra, plus tv kanaler.. Äntligen o:
och i morgon är det söndag, blir en skön lugn och fridfull hemma-slappardag för min del då, har i alla fall ingenting planerat. Ska ägna mig åt lille vovven då för hon har inte fått särskillt mycket uppmärksamhet från mig idag eftersom inte jag varit hemma.

Nu har jag fixat en fullversion av photoshop cs5 också så att jag äntligen kan redigera bilder igen.

.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0