25 maj

Jag har precis varit ute med Trixie och vi gick en lite längre promenad jämt emot vad vi brukar annars eftersom att det räcker ungefär med tjugo minuters rundor med hundvalpar innan de är cirka ett år gamla eftersom deras muskler kan bli sköra och då ökar risken för höftledsproblem när de blir större, alltså ifall de får för mycket motion så vi brukar gå samma runda varje dag så att det blir en rutin också. Hon drog inte alls mycket i kopplet idag heller så jag är lite stolt x3


Annars så är här väl rätt lungt, har fått lite pengar så nu ska jag börja spara lite grann för att det är vissa saker som jag tänker köpa till sommaren.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0