7 maj

Vad händer hemma hos Emma idag då? jo det kan jag tala om, jag har nyss varit i Hörby. Köpte en förpackning med ny färg till mitt hår, det är dags att färga om det snart, någon dag i nästa vecka tror jag. Rött är sött, heter det ju.

Jag blev otroligt spontan innan i morse och klippte sönder ett par svarta jeans, så att de blev shorts av dem. Jag blev nästan nöjd faktist helt funktionsdugligt i alla fall, tycker jag nog
Det är i alla fall vad jag har på mig idag. Och ett TH linne med "Zimmer 483" logotyp på, mycket fint ifall jag får säga det själv, det sitter lite konstigt uppe vid brösten bara.
 Lite skum passform men jag gillar det ändå. Och jag har en lång mysig kofta över det också, eller en cardigan, vet inte riktigt. Den är lite för stor men det passar perfekt till övriga kläder :)

Ikväll ska jag vara ensam för att övriga i huset ska jobba nattpass på sina arbete, så det blir till att kolla på film. Jag köpte förresten två stycken idag, Alice i underlandet (Tim Burton's) från förra året ni vet. Jag har inte sett den ännu så jag passade på att köpa den, samt Simpsons filmen. Visst, den har jag väl sett några gånger men det skadar inte att se den igen. Reagerar sjukt mycket på att den är dubbad på svenska? undrar hur det låter. Jag måste kolla det, Simpsons på svenska....hmmm.. Känns förresten som att jag är lite efter här nu. Skitsamma, den finns ju naturligtvis på engelska med så jag behöver inte ha några funderingar egentligen xD

Annars så är här lungt och soligt och rätt så skönt. 
Det är som det ska med andra ord :) 

. 

"Ganska så tydlig är tendensen att var och en för egen del måste nu själv ta konsekvensen av att livet är ett spel"


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0