Detta är jag, helt enkelt.

Jag började fundera lite grann på några saker. Har jag skrivit vem jag egentligen är här på bloggen? Det tror jag faktist inte att jag har gjort. Men eftersom att inte jag har någonting annat att göra just nu, så kan jag ju göra det? Nu alltså.

Allihop har säkert förstått att mitt namn är Emma? Ingenting märkligt med det överhuvudtaget det vet jag.

Jag är rätt så blyg men väldigt målmedveten och ibland är jag envis och det är väl kanske både bra och dåligt.
När jag är inställd på någonting brukar jag planera allting in i minsta detalj och det funkar ibland men det kan ju förstås gå fel också.
Jag är inte den allra bästa, jag är en av en milljard helt enkelt. Men jag är en egen individ. Jag står för vad jag tycker och jag har mina åsikter.
Mina allra största intresse är musikaler och mitt favoritband, Tokio Hotel.
Jag brukar bli väldigt engagerad för sådant som jag imponeras av. Jag menar aldrig illa, absolut inte för jag är en jätte snäll person som kanske är lite för blygsam ibland. Eller för framåt, men oavsätt så menar jag aldrig att vara irriterande eller påfrestande av någon. Själv så satsar jag på en framtid som skådespelerska, det har jag alltid velat bli. Jag övar mycket nästan varje dag. 24 timmar sju dagar i veckan. Nästan.
Jag är beredd på att offra allt för det, och just nu så händer det rätt så mycket. Kanske inte så mycket så att jag kommer bli världsledare, nej verkligen inte... Men jag återkommer till det någon annan gång.
Jag är spontan och jag brukar få tokiga idéer ibland. Vissa säger emot, andra inte. De som känner mig vet hur jag fungerar.
Jag är heller inte den typen som ser "kändisar" som kändisar. Jag är på en nivå över, hur man nu förklarar det..?
Andra som är viktiga i mitt liv är Galenskaparna & After Shave, ni vet humorgruppen som exempelvis gjorde tv serien Macken, Roy's & Rogers bilservice?
Låter kanske dumt men de har förgyllt mitt annars tråkiga liv med sina underbara personligheter och tv serier/filmer/revymusikaler och allt vad det, enda sedan jag bara var omkring tre fyra år gammal. Humor i världsklass helt enkelt.
En annan person som också är viktig, är Kim Sulocki. Jag kan inte förklara varför, vill inte göra det heller. Men han är en riktig guldstjärna.



Jag har en helt underbar liten hund också, en blandras tik. (Tysk Jaktterrier/Labrador) Och några raser till som jag faktist inte minns.. Hon är mycket energisk och rolig och tar såklart upp mycket tid i mitt liv. Det gör mig ingenting för en hund är nog den bästa vännen man kan ha, trogen och kärleksfull. Trixie heter hon, jag skriver en del om henne i min blogg också för att hon är viktig för mig, och det är upp till alla andra om det är intressant eller inte.
Jag skriver för mig själv och andra.

Mer finns det nog inte att säga, läs eller läs inte. Det är på eget bevåg.






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0