jag är uttråkad nu.

Jag är sååå uttråkad! Skolan var jätte tråkig också nu är jag ensam hemma och ska snart kolla på film. Vill först att Trixie lugnar sig lite grann för hon är helt hyper. Var ute en runda med henne, men det regnade rätt så mycket så vi gick ingen längre promenad. Hon älskar regn, jag med förvisso men inte så mycket så att jag vill vara ute och gå. Särskillt inte i klackskor! xD

I morgon är jag ledig, men måste plugga engelska. Mmm..

Jag sitter och läser en tidning just nu. Jehovas vittne x3 de brukar komma och lämna kataloger till oss, och ärligt talat så är tidningarna riktigt bra. Jag sparar alla och läser då och då, jag tror inte på gud men jag uppskattar verkligen vissa punkter i den där såkallade relionen. Vissa saker är så sanna, djupt liksom.
Livet är ett mysterium, döden lika så.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0