Lever vi ännu?

Vi har alla överlevt världens undergång ännu en gång... Fantastiskt, eller hur? xD
men seriöst vem orkar lyssna på sånt idiotiskt trams, det är helt obeskrivligt korkat att kunna sätta ut ett datum för en sådan sak, nästa gång är ju 2012, överlever vi då också? x)
Jag är ju allmänt töntig så innan någon riktigt övertygat mig så tror jag på nästan vad som helst, jag gillar inte det men jag tar åt mig alldeles för lätt..
hur som helst, det snackas så mycket i världen överallt om allt.. Jag säger som min kompis sa igår.
Folk gör vad som helst för att få uppmärksamhet i dagens samhälle

there I am.

Jag hittade en bild som snart är precis ett år gammal, såg att jag hade mitt hår rött där med, alltså är det ett år sedan jag började färga det. Love it!  :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0