Speech is silver, silence is golden

Jag är så brutalt skoltrött så det är inte sant! Seriöst, jag vill hoppa av skolan och skaffa en ordentlig utbildning NU och sedan skaffa just det jobb jag vill ha. Önskar att det var så lätt men oturligt nog så har jag sommarlovet kvar och efter det ytterligare ett skolår som väntar mig. Det är en jätte jobbig tanke! ;l BLÄÄÄÄ.

Men annars då, jo det är jätte bra här. Trixie växer och blir bara busigare för varje dag som går, fast nej hon är en duktig liten tjej :)
Idag har hon varit ute mycket, hon verkligen älskar det! Att leka med vattnet i vattenskålen är jätte skojigt tycker hon också både utomhus och inne xD
Jag har min övermysiga One piece på mig idag och gör lite allt möjligt, läser hundfakta böcker om valp-uppfostran, dricker iskallt ramlösa vatten med annanas smak, kollar på tv, är ute i trädgården med Trixie och övar på inkallning och en massa annat med. Härlig dag med andra ord!
Ingen press & ingen stress bara lugn o ro.

.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0