11 november

Idag är det fredag och det tycker jag är hur skönt som helst :3
Blir en lugn dag här hemma. Eller just nu så är det väl mer kväll än vad det är dag..
söthunden ligger och sover och jag sitter här och kollar på tv. Har inget ork för att sitta vid datorn särskillt mycket idag. Pallar inte helt enkelt. Ska plugga lite mer på samhällskunskapsläxan sen tror jag, och ja jag är seriös jag pluggar till och med på helgen.... HEHE.

Men jag har verkligen ingenting speciellt att skriva om nu. Kommer väl skriva igen sen, men jag vet inte om vad. Har inget roligt att säga alls.
Idag hörrni...Då ska jag slå över till svt1 klockan 20.00 för Anders Eriksson, en av mina barndomsidoler från Galenskaparna & After Shave är med i Doobidoo. Nördism på högsta nivån, yes. :D



Och en bild bjuder jag på också, för att jag är snel vettu.
EN BILD PÅ MIG. OMG. Jag ser miffad ut. Men alltså, jag tog kort när jag var nånstans. (Smart, visst) och sen så böjde jag liiiiiite för mkt på mitt huvud och på mobilen så det ser väldigt snett ut men det är det inte. Hehehehe. Redigering = failad. Men jag orkar inte direkt åtgärda det nu.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0