16 november

Ursäkta att jag bloggar så sent idag men jag kom inte hem förrens precis nu för en liten stund sen. Var hos tandläkaren direkt efter skolan. Eller jag fick gå klockan 15.00 istället för 15.45 idag för att jag skulle dit, jag hatar tandläkare förresten. Visst, det är superbra att gå dit och få tänderna kollade men det är drygt i alla fall det kan jag inte förneka att jag tycker....

Jag hade några tendenser till hål i tänderna men det har inte blivit något än så om jag bara fortsätter att tugga ihjäl mig på tuggummi och borstar mina tänder, som jag gör. Så kommer jag inte få några dåligheter och det har jag faktist sluppit helt och hållet hittils i mitt liv :3
Plågas just nu av den här riktigt äckliga "banankrämen" som man får på tänderna. Hatar det... Jag vet inte ens vad det korrekta namnet för det är, jag har aldrig fått höra det nångång, men är det inte flour?
Och sen så...Öööh.. Typ var på Ica och handlade hem lite käk och nu lagar mamms mat. Och jag sitter på mitt rum och nördar lite.

Skolan var okej idag. Håller på med mina samhällskunskapsuppgifter för jag satsar på bra betyg i ämnet. Alltså, det går rätt bra det är mest det att det är mycket som ska skrivas ner och jag pluggar så mycket så jag får ont i händerna men jag får väl försöka överleva trots det, eller? :D
Men det är ingen fara med det jag kan inte direkt klaga.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva om tror jag. Öh. Ne. *Hjärnsläpp*  

Mina fötter. Jag skyller på att jag hade tråkigt i skolan.


Sånna här skojiga uppgifter pysslar jag med i skolan just nu....

Kommentarer
Postat av: B E L I N D A

-ja visst är han!

fin blogg :)

2011-11-16 @ 17:43:15
URL: http://sockerblomma.webblogg.se/
Postat av: olivia

tack,tack,tack och föresten jätte fin blogg du har ;)

2011-11-16 @ 19:33:50
URL: http://mimo.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0