17 november (HAH skrev nästan januari) :(

Jag är extremt shoppingsugen!!
Men jag tänker faktist inte shoppa den här månaden. Det börjar ju närma sig jul, och det är inte julklappar jag snackar om utan mellandagsrea, därför tänker jag se till att vara sparsam. Visst det är inte jag som står för de ekonomiska resurserna här x') Tvärtom. Det är jag som är utgiften för allt. Jag är pryltokig tyvärr. Eller snarare klädtokig
Och dessutom så blir det en Stockholmstur snart. Och sen i januari. Då är det dags igen, massa skojskoj blir det.

Jag kollar på Gina Tricot, deras hemsida alltså och blir alldeles tokig för dom har så mycket snygga kläder och smycken som jag också vill ha. Jag fattar seriöst inte var jag har fått detta enorma intresse för kläder ifrån. För ett par år sen så brydde jag mig nästan inte ett dugg. Sure, jag är äldre nu men jag fattar i alla fall inte :O
       
Och förresten...Jag stör mig så jävla mycket på wordfeud. Eller inte på just själva spelet. Utan på spelarna, i morse när jag startade två nya spelomgångar mot främlingar så avslutade båda spelet direkt!? asså.. Jag kan förstå om man gör det för att man inte har tid eller så men ärligt varför spelar man ens om man avslutar på en gång? ._. Det är så taskigt och alla gör så typ hela tiden mot just mig xD Är jag så jävla jobbig även om jag inte gjort nåt annat än lägger ut lite bokstäver? det spelar väl ingen roll vem man spelar mot spelet är detsamma i alla fall så.. :P
Samma sak en gång när jag startade en ny omgång mot nån som jag inte kände heller, så gjorde inte motståndaren någonting på hela jävla speltiden typ och sen så när jag frågade varför inte hon/han spelade, för det var ju hon/hans tur att börja dessutom och då.....blablablabla Resigned. Tack liksom? -.-



Hahah och jag är så jävla långsökt att jag tar en jävla bild på mobilen. Mina naglar är gröna. Hejdå nu har jag bloggat färdigt. Det tog bara en timme ;D



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0