20 november

Jag är jätte inne på att fixa i ordning en ny design, men det var ju inte länge sen jag bytade men jag skulle vilja ha något mer stilrent, kanske i grått/vitt, eller nåt liknande. Rosa är ju fint det med men jag tycker nog att det är lite tröttsamt i längden. Eller jag vet inte så noga men om jag får nån bra kreativ idé typ närsomhelst. Idag eller i morgon eller nåt sånt, då jävlar ska jag sätta igång med en helt egen och tjusig design på ett eller annat sätt x)

Har inte så mycket vardagligt att dela med mig av, har en tyst å lugn söndag hemma. Ska försöka sätta igång med att städa undan lite på mitt rum innan klockan blir för mycket, måste ägna lite tid åt plugg och vovve också


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0