10-dagars lista!

Pågrund av bristande bloggidéer så påbörjar jag nu en 10-dagars lista


1. Jag har extrem fobi mot åska och blir alltid asrädd varje gång jag hör ljudet av det.
2. Jag har aspergers syndrom
3. Jag sorterar alla mina dvdfilmer i bokstavsordning
4. Jag älskar leopardmönster
5. Jag har aldrig lyckats vinna i wordfeud
6. Jag brukar kolla på Nyhetsmorgon
7. Jag blir oftast kär i killar som är mycket äldre än jag
8. Jag lär mig sångtexter jättefort och om nån skulle be mig skriva ner texten till en sång jag tycker om hade jag kunnat skriva ner allt på ett papper hur fort som helst.
9. Jag är jättedålig på matte
10. Jag har lite talfel och ibland stammar jag.



Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 sanningar om dig själv
Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3. En/Flera filmer som du skulle kunna se om och om igen.
Dag 4. Berätta ett minne från en resa.
Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
Dag 6. Om 10 år...
Dag 7. För 10 år sedan...
Dag 8. En bild på en vän och ett minne du har med vännen.
Dag 9. Mitt största intresse.
Dag 10. Om jag blev snuskigt rik...


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0