6 november

Idag är det söndag. I morgon måndag, och lovet är slut och om jag har fattat det rätt så har alla i min klass prao utom jag. Då får jag alltså sitta uppe i det trista mögrummet alldeles ensam i en hel vecka utan att ha nån att snacka med. Jag kommer inte palla med det, ingen chans i världen. Fan jag blir alldeles deppig av tanken, jag vill ju också praoa men fanheller. Varför skulle jag få göra det. Jag är ju dum i huvudet.

Okej det var kanske lite överdrivet men ärligt talat så känns det ibland som att jag blir åsidosatt ensam bara för att...Jag vet inte. Men jag hade verkligen velat klara mera jag känner mig så jäkla opeppad inför allt som snart kommer att ske. Tiden går så fort. Nyss var det sommar och nu är det snart jul. Snart börjar ett nytt år och sista året i grundskolan tar slut och sen börjar gymnasiet och man måste plugga som sjutton för att få en chans i livet. Dags att börja tänka och fokusera på sitt liv. Fanfanfan, kan inte jag få spola tillbaka tiden ett par år så jag kunde sudda ut dom pinsamma korkade och onödiga misstag som jag gjort?

Idag tycks ingenting intressant hända därav detta trista snack. Förlåt för det, men jag har inget ork för att blogga. Inte alls motiverad, orkar ingenting egentligen. Får se hur mycket blogginlägg det blir här i höst/vinter. Klart jag kommer blogga, säkert lika mycket som innan men jag vet bara inte hur skoj det kommer bli. Inläggen alltså, eller så är det bara just nu i skrivande stund som jag känner såhär, i morgon kanske mina tankar är som bortspolade här i min blogg men i mitt huvud återstår alla mina tankar. Allt ska inte skrivas ner. Ibland måste man ju dra en gräns, hoppas att ingen lämnar min blogg trots allt mitt oviktiga babbel.


Kommentarer
Postat av: Puwi

Hej! fin blogg :D

2011-11-06 @ 16:23:36
URL: http://puwi.blogg.se/
Postat av: Wilma [FOTO]

SV: Åh tack så mycket, vad kul att du tycker det! :)

2011-11-06 @ 16:33:14
URL: http://wilmaan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Tack! ^^

2011-11-06 @ 17:55:11
URL: http://hhonney.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0