no headline'



Jag hittade denna bilden på min mobil som jag knäppt när jag haft tråkigt i bilen nån gång? x')
 men jag minns faktist inte när det var. Absolut ingenting märkvärdigt överhuvudtaget men jag tänkte att jag kunde ladda upp den i alla fall så att här inte blir alldeles tomt på bilder och inlägg i övrigt.
Öh, ja typ. Det var allt för mig tror jag nu ska jag återgå till filmen jag tittar på just nu, Benjamin Button. http://sv.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Buttons_otroliga_liv Den är väldigt speciell men den är bra, och sorglig och jag tycker att den är rätt svår att förstå nästan hela filmen ut tyvärr men det skyller jag på mitt låga IQ...


Kommentarer
Postat av: Emmie

Hej, jag har inte bloggat länge alls.. började typ i söndags. gå gärna in o kolla i min blogg o släng gärna in en kommentar if you want to:)

2011-11-08 @ 15:02:41
URL: http://emmieandersson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0