shopping

Jag har varit och shoppat nu idag då. Jag blev nöjd :3
Fast jag köpte inte så jätte mycket för jag tänker att man inte ska köpa så mycket före jul och mellandagarna efter det. Finns säkert massa saker som jag vill ha då, och då är det ju snällast av mig då att inte vilja köpa så mycket, inte jag som betalar liksom o:
Jag köpte en mysig huvtröja från Gina Tricot. Och tre nagellack som kostade 3 för 99:-
och lite andra småsaker som typ bh & trosor och strumpor.
Och ööööh....Typ örhänge från Glitter. Och en del andra små grejer :)
Och jusste, den här dvdn fick hänga med mig hem också :D gammal hederlig julkalender. Svartvit till och med
Nagellacken :) blåturkost, orange, och rosa.

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0