8 november

  
Jag har jätte ont i halsen fortfarande och det tycks inte gå över men trots det så ska jag till skolan i morgon. Jag måste det helt enkelt, när jag stannar hemma från skolan så slösar jag bara bort viktig tid. Jag var nyss ute med Trixie på kvällsrunda, och nu sitter jag här och bloggar lite. Som ni säkerligen märker eftersom det är det som jag gör just nu. Nu alltså. Klockan är 21.06 just nu. Jag insåg precis att jag bloggar väldigt sent idag men jag orkade inte innan. Jag var trött. Hah, bra anledning. :D
Ikväll är det Karatefylla på tv6 igen. Men jag vet inte om jag pallar kolla. Kanske med ett halvt öga, vet inte. Annars finns ju tv6play. Fast alltså, det står ju där att man måste vara 18+ för att titta men det är en ganska korkad regel egentligen för det är en smaksak tycker jag nog, alla tycker olika och om man är mogen nog och om man tycker det är kul då får man väl titta när man är 15? Menmen. Struntsamma.
Det var nog allt jag hade att skriva ner här för nu. Ah, men jag återkommer.



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0