12 oktober

Då var denna allmänt trista skoldag överstökad och jag kan återgå till mitt normala liv här hemma. Härligt... Typ.
Min hjärna är överfylld med information om viktiga saker som snart kommer vara ett minne blott... Okej jag kommer ju fan inte att minnas nått av det jag "lärt mig" idag så det kan fetglömmas direkt jag kände bara för att vara lite poetisk så strunta i att jag lärt mig nått över huvudtaget :D
Jag har fått några läxor till i morgon. Skriva dom där jävla 15 frågorna till en främmande snubbe som börjat i samma skola som mig och några glosor utöver det. Hur i helvete ska jag kunna ge intressanta frågor till någon som jag inte känner, vet vem det är eller nånsin kommer att träffa? det är slöseri med både tid och annat viktigt, som utbildning exempelvis? jag fattar inte vad för lärdom jag kan ta av att fråga ut en främling? Jag dör lite inombords av dessa hemska tankar... Aaaaaaaaaaah blä. Jag är väldigt verbal, eller hur? not.
Träffade i alla fall den nya engelskläraren idag. Hon verkar vara helt okej. Hon hade en ganska fin brytning i sin röst/dialekt whatsoever, hon är typ... Polack eller Ryss? jag vet inte. Hur som helst... Bra..Öh nått. Jag är så satans trött nu så jag vet inte vad jag snackar om  

Jag tänkte egentligen att jag skulle fixa ihop nån slags videoblogg men jag orkar banne mig inte göra det, så då kanske jag gör det i morgon men jag vet inte faktist, är det lönt? jag tycker det är ganska kul men ingen tycks bry sig så jag skippar nog det endå. Blä igen.

Imorgon ska jag ut och shoppa lite som det var tänkt. Jag ska till Lund, det blir inköp av nya skor, fondation och hårfärg bland annat. Jag har säkert 2 cm blond färg som blandar sig med det röda som håller på att blekas mer och mer hela tiden känns det som. Det är inte snyggt kan jag ju konstatera här och nu.. :>


Det var väl allt för nu i alla fall. Återkommer nog senare :3

.
Mina fötter idag. Jävligt intressant...! nee. Men asså jag hade tråkigt och ville prova kameran på mobilen för ärligt talat så har jag inte gjort det typ :D

Men det blir inte godkänt resultat, det ska vara 5 megapixel kamera men upplösningen blir typ..3?


Kommentarer
Postat av: Tokyo - Love

Söta skor!



Sv: Vad kul att du hittat till min blogg och gillar den! Rekommendera gärna till fellow japaan-freaks, haha!



http://sakuradesu.blogg.se/

2011-10-12 @ 17:38:58
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: Melina

Sv; tack haha! :D



vilken snygg design du har, har du gjort den själv? =)

2011-10-12 @ 19:16:48
URL: http://moamelina.blogg.se/
Postat av: Essey<3

Sv: Ja eller hur! :( Saknar sommaren!

2011-10-13 @ 08:31:39
URL: http://esseys.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0