14 oktober

Just nu håller jag på att rasa hela huset ungefär i hopp om att hitta kläder till i morgon men jag har rivit ner i princip allt innehåll i alla garderober så jag misstänker att mammsen inte blir överlycklig när hon kommer hem från sitt jobb men jag tror att jag kanske hinner städa upp här igen innan dess men seriöst vad fan ska jag ha på mig!? o__O Jag har massor med kläder men jag kan inte kombinera det så att det blir snyggt, jag köpte en ny tröja för ett tag sen men det är alldeles för glammig. Eller hur säger man? den är typ inte ett sånt typiskt gå-på-teater-klädesplagg. När jag är stressad så kan inte jag tänka, och jag måste bli klar idag med klädval och allt annat. Jag har målat naglarna, de blev rosa... Men vad passar till det då, och ja just det, jag har vita pärlörhänge också som jag ska ha i morgon. Jag har en beige kofta/cardigan, men den känns så över använd, ok jag har bara haft den två gånger men jag vet inte riktigt om jag ska välja den endå, och i såfall vad ska jag ha mer än det? x)
nåt svart skulle säkert passa bra, men då måste jag välja något av följande: Klänning, tunika, linne..? Men vilkeeeeeet. Alltså min hjärna kommer att kollapsa, hur jobbig får man bli innan man blir jobbigare än jobbigast? Jag fattar inte ens själv varför jag lägger ner så himla mycket tid på sånt som egentligen inte är så livsviktigt som man tycker en kort stund...Sen inser man liksom att det blir bra i alla fall, men just nu kommer jag inte ur det tänkandet, jag måste bestämma mig. Jag har provat kläder hela förmiddagen, utan att kunna bli klok på vad jag ska välja. Snart så blundar jag och chansar på att jag väljer en vettig kombi av kläder, för jag orkar inte leta mera...

Och dessutom så tror Trixie att vi ska gå ut och gå varenda gång som jag ska byta kläder och när jag skickar ut henne från mitt rum så öppnar hon igen (själv!) för hon kan typ nå upp till dörrhandtaget och då blir det hundra gånger jobbigare


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0