18 oktober

Jag är hemma idag i alla fall även om jag faktist mycket väl kunde tänka mig att vara i skolan, för vi skulle göra en ganska kul sak, nämligen att hitta ett bra ämne som man kan skapa en debatt om, och ha ett bra argument om det faktist så är det en ganska intressant grej enligt mig för det finns väldigt mycket saker i denna värld som stör många i samhället eller hur man kan uttrycka sig, vi kanske kom på ett vettigt ämne redan igår. Åldersskillnad i förhållande/rent generellt för det tror jag berör många och det finns nog rätt mycket att prata om angående en sån sak helt enkelt. Det var jag som kom på det för jag funderar mycket på just det, vafan jag blir alldeles knäsvag av en 24 år äldre man så jag vet väl i allra högsta grad hur det kan kännas skulle jag tro..

Tillbaka till hur dagen tycks bli. Jag är ensam just nu, för mamma jobbar. Det är också en anledning till varför jag fick bli hemma, hon kunde inte lämna mig på skolan och om hon hade gjort det hade jag varit där nästan två timmar innan jag börjar egentligen, det lockar mig inte så mycket sen gårdagen....

Nu börjar det verkligen bli höst ute. Undrar hur lång tid det kommer ta innan första snön kommer för det har väl inte börjat nånstans i landet ännu?
Jag gillar hösten och till viss del vintern också jag tror det beror på vad man gör för nåt under de olika årstiderna, och om man har saker att göra under olika delar av årstiderna så kanske man inte direkt bryr sig om vädret utomhus. Det är bara en teori men strutsamma för jag bryr mig i alla fall inte så mycket om sånt, det är ju inte alls kul när man typ inte kan köra bil och när kollektivtrafiken blir inställd och det blir snökaos överallt, det har massor med nackdelar men jag älskar att vara ute när det är lite kallare när man har det känslan av att det är lite kyla i luften. Och mystiken över att vakna tidigt på morgonen och gå ut. När allt är stilla och när luften blir rökig när man andas, det är skitcoolt tycker jag.. Och månen och stjärnorna, och allt.
Sommaren har dock inte varit helt fel detta året. Jag har gjort många roliga saker så det har varit den bästa sommaren på väldigt länge men för mig är det viktigast hur man är till sinnes och att man ska försöka att inte påverkas för mycket av vädret för det finns inte så mycket att göra åt ^^


Reeeeeeeeeeeeegn utaanfööör fönstreeet :>

Kommentarer
Postat av: Gabbii Guldfisk:D

Dom hade snöstorm eller någe i lappland för ett tag sen8D så snön har visst kommitD;

2011-10-18 @ 15:45:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0