22 oktober

Har varit med mammsen och kollat på en lägenhet som vi kanske ska köpa. Det går inte så bra på husfronten tror jag, tyvärr. Jag vet inte men vi har inte flyttat än i alla fall som jag trodde att vi skulle ha gjort nu, men innan jul blir det av i alla fall det vet jag..

Igår så plockade jag av min läppiercing men jag exprimenterar en massa om hur jag vill ha det för jag kan ju sätta i smycken där nu lite hur jag vill och nu har jag det så här:


Bilden är INTE snygg. Jag är ofixad och borde inte ta kort på mig själv alls idag men verkligheten kan inte ljuga och jag tänkte visa hur jag har gjort med min piercing nu, titta som det blidde, det duger just nu i alla fall jag kan inte offra min piercing hur som helst, man har ju vant sig nu liksom :D


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0