28 oktober

Jag är ensam hemma och har inte så mycket att göra just nu jag kollar på Grease, men istället borde jag städa färdigt på mitt rum kanske? det behövs ju. Jag måste lära mig att inte lägga kläder i högar på golvet men vafan det sker rent automatiskt utan att min hjärna noterar det och sen blir det större högar som inte hör hemma på golvet och då vet jag att det är dags att städa.

Vad ska jag skriva mer? det är så jäkla tröttsamt med mitt vardagsprat, visst är det? för jag har i alla fall tröttnat på det men vad ska man göra? jag är ju ledig så då vill man ju ut och göra nåt, men vad? jag har inga sociala vänner som är lika spontana som jag :P

Så, that's it. Har tyvärr inga bilder till detta inlägg men saksamma ^^,

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0