31 oktober

Jag har ingenting speciellt att skriva om idag. Så jag får väl snacka på om allt och ingenting. 
Idag har jag typ varit ute rätt mycket, På Lidl vi var och handlade alts. Egentligen är det en riktig skitaffär tycker jag för det är typ grejer överallt på golvet och dom har det jätte dåligt sorterat och maten är lite halvkass, dom har inte ens någon fläkt vid deras frukt & grönsaker så det ruttnar typ, inte så trevligt kanske...
Men vi köpte lite mat men det fanns jävligt mycket skumma grejer som jag visade i förra inlägget...Soppa på flaska liksom? Det såg inte gott ut. Blä >__<
Kollade på ett hus också. Jag är trött på det nu jag vill komma härifrån bara för det är jättetråkigt att bo där jag bor. Det har jag sagt tusen gånger eller hur?
Just nu har jag tråkigt. Kollar på Scrubs på tv6 men funderar på att se en film istället. Och jag känner för att göra något spontant någon dag i denna veckan, typ som att gå på bio eller något. Har ingen aning om vilka filmer som går just nu så jag ska kolla upp det alldeles strax.


I morgon börjar november och sen blir det julmånaden december. Men det är lite fint nu endå för löven på träden har fått sånna fina färger. Rött och gult. Tror jag ska knäppa lite kort nån dag om jag orkar. Systemkameran ligger och dammar på skrivbordet numera och det är synd men jag har verkligen tappat intresset för att fota :(


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0