7 oktober

Vad händer i mitt liv just nu då... Äh jag vet inte faktist, typ ingenting? :<
Jag längtar till Göteborg, Lorensbergsteatern, After Shave & Anders Eriksson = Hagmans Konditori. Det är typ det enda som surrar runt i hjärnan på mig just nu jag är megasuperdupertaggad faktist. Nördar runt på facebook och sånt. Det är 7 dagar kvar i morgon och jag måste snart bestämma mig för vad jag ska ha på mig. Jag ska dra med mig mina två bästa buddys dit också. Världens bästa sällskap, dock är dom dumma som en hög med stenar och fattar typ ingenting. Men det gör inte mig någonting för dom ville följa med i alla fall...


Jag är glad för att jag vet att jag kommer få träffa HAN. Ni vet han med stort H innan årets slut också och då ska han banne mig få en julklapp, jag vet precis vad det ska vara för någonting det har jag bestämt redan nu. Det blir i December så det blir väldigt lägligt, faktist till och med ett par dagar innan jul också så bättre blir det inte.
Det har ju inte alls med Hagmans Konditori att göra men jag tänkte på detta så det får stå med här också ^^

Jag mår rätt bra annars, det kunde varit bättre men allt går bra så nu kan det inte bli sämre i alla fall.

Peace out


Lånade denna från facebook. Det var när dom repiterade för några dagar sen och dom hade nypremiär igår :D

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0