Detta är så jobbigt...

Jag älskar honom så himla mycket mer än ord kan beskriva och jag borde inte göra det. Hade jag berättat för någon hur jag kände hade förmodligen den personen bara sagt åt mig att sluta tänka på honom men det är inte så lätt som man kanske tänker att det borde vara.

Hur är kärlek och hur fungerar det egentligen. Man säger att kärlek inte har någon gräns men vem sjutton försöker jag lura? jag vet att det är helt meningslöst men man kan ju inte rå för mig man tycker om.

Jag vet ju inte om jag är KÄR i honom men jag vet att jag gillar honom otroligt mycket och att han är så betydelsefull för mig och det är fint bara det men det är någonting som gör att jag dras till honom som en magnet. Som att det finns någonting som påverkar mig och som gör att jag känner så här jag kan inte placera vad det är och jag önskar verkligen att jag fick förklara för honom men jag blir alltid alldeles mållös när jag träffar honom... Han är så fin och så charmig och speciell. Hans röst och hans leende.. Jag gillar verkligen allt (som jag vet) med honom och det är någonting särskillt med just denna person det är jag så gott som säker på för att jag litar på min instinkt.

Mina känslor är fortfarande lika starka som för ett år sen och det tycks inte försvinna, jag är så trött på att göra bort mig hela tiden och jag vet att jag är alldeles för framåt och hur jobbig som helst men jag vet bara inte hur jag ska bära mig åt... Hjäääääääälp. Vad ska jag göra? :(



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0