ensam

Jag var hemma hos farsgubben idag istället för att hänga hemma ensam när mammsen var på jobbet, det är så jävla trist att sitta hemma själv och spendera tiden genom att sitta och anteckna mina tankar i ett block som jag faktist gjort idag.. Jag genomgår värsta kaostiden just nu och det känns som att jag står vid världens kant och håller på att trilla ner där ifrån mot en säker och väldigt dramatisk död. Behöver jag tillägga någonting mer om det eller?

Det är så jävla mycket saker som händer och det är inte mig emot i vanliga fall men när allting kommer på en och samma gång så blir det verkligen för mycket för mig jag kan inte organisera och hålla koll på var jag ska börja nånstans och det är ju inte lite jobbigt!! >.<

Jag har hela livet på mig att komma på plats och få en stabil grund men jag har väldigt starkt framtidstänkande och jag kanske tar lite längre steg än jag borde göra ibland och då blir jag så osäker

Men i alla fall idag var jag hos.. Ja, jag skrev ju det där uppe ^
käkade supergod wrap med oliver, fetaost, rödlök, kikärtor och tzatsiki och tittade på Tyska tv-kanaler... Jepp så har det varit.

Nu ska jag städa mitt rum...Hääjdååååååäääääh.

Med tusen olika tankar i huvudet. Naturlig. Trött. Smådeppig. Känslan av att inte räcka till. Ofixat hår. Ensam. Utan smink. Osäker. Men oavsätt vad, hur, när och varför så är jag ingen annan än mig själv och även om inte allting går som jag vill eller tänker så står jag vid mina åsikter och gör allting som står i min makt för att allting ska bli så som jag vill. Jag ger inte upp, jag överger inte mina ambitioner om att klara detta, utan vilja kommer man ingenstans.
 ,






Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0