ingen rubrik

Idag är det söndag. I morgon måndag, det betyder ny vecka. En helt ny tråkig vecka. Det betyder skola i en hel vecka. Igen. Det känns som att det aldrig kommer att ta slut, det där eviga lidandet som jag tycker är slöseri med värdefull tid men ärligt talat så har inte jag ett enda dugg med viktigare saker att göra just nu och det är ingenting annat än tråkigt. Men så har man världens mest ospontana familj också...

Det får gärna bli lördag. NUUUUUUUU. Ja, jag vet jag har typ flippat ur men jag har inte plats med mera vettiga tankar i min hjärna för tillfället känns det som.

Osäkerhet, otrygghet...Ogladhet känner jag just nu, typ? och nä jag vet att det sistnämnda ordet inte ens existerar men det gör inte mig nått.

Jag funderar faktist på att skippa en grej också som jag egentligen såg framemot, men det känns inte så lägligt och det är kanske bättre att hålla låg profil och vänta istället..? Jag kan ju såklart inte fråga nån om råd angående grejen jag tänkte på för ingen vet ju, men om nån skulle fråga kan jag säga vad jag menar men förmodligen kommer ingen fråga, eller hur? x)

Jag tänker på om jag bara skulle ta ett steg tillbaka och ta vara på all tiden som finns här och nu, istället för att bara drömma om någonting som är omöjligt. Varför ska jag slösa bort viktiga grejer på det, ärligt? jag förstår inte hur jag själv tänker.... Men jag tror väl knappast att det finns nån som gör det, ibland blir jag besviken på mig på själv för att jag gör saker jag ångrar gång på gång... varfööööööööööör

okej nu ska jag hålla käft och fortsätta grubbla på mina korkade problem för mig själv. >.<


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0