Jävla dålig dag

Jag kom sent till skolan idag och då väntade jag utanför rummet där jag skulle vara då alltså, jag får hjälp med vissa skolämnen där av specialpedagog för att plugga upp mig nu liksom. Jag skulle vara där klockan 11, men kom nästan 20 minuter för sent pga av att jag först var i Hörby och sen kom jag på att jag hade glömt mina läxor hemma så jag fick ju hämta dom och jag hittade inte dom först och sen blev det värsta kaoset, men jag kom till skolan och skyndade mig på allt vad jag kunde, och när jag var på skolan så blev jag insläppt av nån kille, som förmodligen arbetade med nåt någonstans, jag vet inte riktigt. Men hur som helst, jag satte mig ner i kapprummet och väntade och jag tänkte liksom att det kanske inte var några lärare eftersom det var lunch men sen så gick det liksom två timmar.... Och jag som är så snäll och lugn satt kvar där i två timmar och fick så jävla ont i huvudet eftersom det är bildsal i rummet brevid och det var lektion där inne och det var ju satan vad dom gjorde mycket oväsen... Jag fattar inte varför man håller på så, typ alla snackade hela tiden och läraren sa till klassen att vara tysta, det skulle aldrig falla mig in att sitta och prata hela tiden på lektionstid, jag har aldrig hållt på så man kan ju visa respekt mot läraren och andra, om det nu fanns nån där som var tyst överhuvudtaget, men jag fick i alla fall ont i huvudet och blev så in i helvete trött och jag fick ont i ryggen också, men hur det var så kom läraren sen efteråt och hon sa typ som så att hon trodde att jag inte skulle komma till skolan eftersom jag var sen eller nåt sånt, men hur korkad får man bli asså...? det har väl hänt nästan alla nån gång, att bli försenad alltså men ofta man stannar borta i sådär två timmar eller nåt bara för att man TROR att en elev är sjuk, jag hade sagt till min vän att jag skulle komma plus att man hör av sig till skolan om man inte kommer det hade jag inte gjort liksom, så jag blev inte så glad fast jag sa att det var okej, jag hade inte så mycket att säga liksom. Sjukt jobbigt....!

Sen var det lite mer saker sen efteråt som gjorde att jag kom hem rätt sent, typ så sent som nu. Jag är trött som tusan men jag måste plugga lite i alla fall, men hur mycket det vet jag inte.


Jag hade så tråkigt när jag väntade idag så jag knäppte lite kort med mobilen. Hehe, skorna jag har på bilden är dom äldsta jag äger jag har haft dom sen jag gick i 6:an, jag var typ 12-13 år när jag köpte dom alltså. Episkt men jag orkade inte ha klackskor och mina Converse var...Eeeh.. Smutsiga...? :D


Dörren var låst! 8''(


Kommentarer
Postat av: linnealarsson

svar: tacktack glad jag blir! :D detsamma också, tråkigt att din dag inte varit på topp, haha men de har inte min heller!

2011-10-17 @ 20:07:20
URL: http://empiree.blogg.se/
Postat av: Gabbii Guldfisk:D

duuuuuuuuuuuuuuhc: du har visst snackat bort en massaaaa lektioner c: fast inte i klassrummet utan bara i korridoren men de hör inte hit8D BARA FÖR ATT VIIII FLUMMADE HELA DOM TRÅKIGA LEKTIONERNAC:

2011-10-17 @ 20:50:04



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0