resumering av dagen, typ.

Jag spenderade i princip hela dagen hemma hos brorsan, snackade en hel del och käkade lite mat nu på kvällen. Asgott, jag vet faktist inte riktigt vad det var vi åt... Det var Japanskt, och nej det var inte sushi det var någonting annat. Öh, ja typ nåt sånt.  
Och idag var det första gången på säkert ett halvår som jag drack läsk. Jag gillar inte det längre, seriöst. Förr drack jag sjukt mycket coca-cola men det är inte så gott som man kanske inbillar sig att det är det smakar ju bara kemikalier och det är ju i princip samma sak som att dricka flytande socker och det känns inte så najjs kanske plus att det är så mycket kolsyra och jag får hicka av det! hahaha lol. Ne men om jag ska dricka kolsyra så föredrar jag Ramlösa. You know, mineralvatten. Nu har jag tråkigt och jag känner att detta inlägget blir väldigt långt ._.

Min kompis är förresten (<--- jag vet att det inte stavas så men det är en korkad vana att stava fel! på det!) allmänt hyperaktiv och vi snackar på msn det är ganska kul faktist men jag undrar varför jag alltid hamnar hos alla freak's men egentligen så gör det inte mig någonting för just nu är det bara underhållande även om jag inte hinner läsa vad fan han skriver för att han skickar nya meddelande var tredje sekund ungefär

Jag väntar förresten på Karatefylla på tv6. Det är andra avsnittet, måste titta. Måste måste mååååååååste. Det är viktigt, annars kommer jag att dö!!! eller inte. Lol igen jag är världsbäst på att överdriva 

 
Jag tror det är därför detta inlägget blir så långt och väldigt random, så har du tråkigt, vem du nu än är som läser detta så rekommenderar jag dig att läsa det här om du har tråkigt eller om du tycker det är spännande att läsa mina random inlägg... ;)

Hur som helst. Detta var allt jag hade att säga just nu.




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0