..Transport av godis...?



Det där är en skylt vid sidan om en hiss i skolan, när jag var ny i skolan och gick förbi den första gången så trodde jag seriöst att det stod "godis" istället för "gods" ...

Okeeej...Visst var det intressant att veta? fast ne. Dagen har inte varit så händelserik alls faktist. Har inte gjort nåt vettigt. Var ute lite innan men i övrigt har dagen spenderats hemma. I morgon är jag ledig, och efter det är det helg och höstlov och det är jätte skönt och jag har rätt mycket kul saker inplanerade och det blir väl säkerligen lite spontana grejer som händer också och vad det skulle kunna vara vet jag inte än, men jag lär märka det hahaha ^^
Jag sätter punkt här för annars kommer jag bara skriva en massa onödiga saker som ingen orkar läsa.

Återkommer i morgon.


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0