Trixiegris


Sover sött ^_^

Hon har blivit så stor nu min lilla fina hund. Hon väger omkring 20 kilo men hon tycks ha stannat i växten nu, den 19 december fyller hon ett år. Hah, snart har jag haft denna lilla sötis i ett helt år. Tänk vad tiden går fort. Hon är en underbar liten hund. Hon har masor med personlighet. Mini gris som jag brukar kalla henne hon gör nämligen grymtliknande ljud som låter nästan alldeles precis som en gris och det var det första intryck jag fick av henne när jag höll henne i min famn för första gången när hon var 9 veckor gammal. Dessutom fick jag henne på alla hjärtans dag och det var nog ett av dom bästa tillfällen jag haft i mitt liv hittils för att ha en hund är verkligen en speciell grej, man är aldrig ensam och en hund är helt klart en av dom trognaste vänner som man kan ha och jag ångrar inte en sekund av att vi köpte henne

Kommentarer
Postat av: Lilly

Sv; Haha, okej ! Efterblivna jag asså.. ._.

Men gör dom inte ont att sätta i ? :o

2011-10-31 @ 22:27:00
URL: http://lillysplace.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0