15 oktober

Se där ja jag hade lite tid över att blogga på morgonen i alla fall :) Jag kan säga det direkt att det inte är ofta som jag går upp frivilligt så här tidigt och speciellt inte på helgen men när det är nått kul på gång är jag uppe och redo att åka innan någon ens märkt av att jag är vaken.... hahahhaha

Jag är på jätte bra humör och jag är jätte nöjd med mitt hår även om jag inte ens hunnit borsta det ännu, det är alldeles blankt och superfint av färgningen igår och tjaaa, den röda nyansen blev helt perfekt helt enkelt :D

Nu snart ska jag byta om till lite mer civiliserade kläder, men jag bytar om en gång till senare i kväll innan det är dags för Hagmans Konditori  äntligen... *svimmar av glädje endorfiner inombords*

Mammsen är ute med Trixie på en lång morgonpromenad nu, hon ska ju vara själv, usch vad jag kommer sakna henne mycket fast än jag bara ska vara borta över natten, man är ju så van vid hennes sällskap nu så det är alltid tufft att lämna henne kvar hemma. Men tro nu inte att hon är helt själv för vi har ju såklart fixat hundvakt så att hon blir ordentligt rastad och hon kommer ha massor med god mat och dricka, och dessutom har hon ett hundben och jag har fixat ihop hennes säng och lagt ner hennes favoritleksaker där så hon klarar sig galant, hon är väldigt duktig på att klara sig själv hemma, men jag tänker på henne jätte mycket i alla fall när jag inte är hemma

Jaja nu har jag snackat av mig rätt mycket så det räcker väl för nu, jag är inte säker på att jag bloggar mer idag jag kommer nog inte ha tid. Men alla som känner mig vet att jag finns tillgänglig på facebookchatten och msn. ///Har mobil ju 8')


Tack för mig och godnatt i hatten ;)




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0