Godnatt världen

Jag borde sova nu för jag är jätte trött. Dessutom har jag ingenting att göra och klockan är mycket. I morgon är jag ensam hemma hela dagen fast jag önskar att jag hade sällskap, visst jag har ju Trixie såklart men hon kan ju inte svara mig när jag pratar det är inte så roligt att gå runt en hel dag utan att ha någon att prata med, men jag har tyska att plugga på så jag kan spendera lite tid på det kanske? Jag ska ha prov ju. Jag har tyvärr väldigt svårt att memorera läxor rent allmänt så jag har ingen aning om hur jag ska klara det för det verkar vara väldigt svårt jag minns faktist inget av det. Men jag har tänkt att jag skulle göra följande i morgon:

*Byta vatten till Trixie, gå ut med henne och ge henne mat och kanske ett tuggben
*Måla mina naglar
*Städa på mitt rum
*Stänga av tv:n och lägga undan datorn
*plugga på provet

Och sen får vi väl se vad som händer bortsätt från det. Det blir väl alltid något, men vad vet jag ju inte...

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0