Lite sent kanske, men...

Helt ärligt så tycker jag att Bill passar jätte bra i sin naturliga hårfärg, jag har alltid undrat hur han ser ut i det och nu vet jag ju, han är jätte vacker i det precis som med allt annat, hans kläder ser inte bra ut på vem som helst men när han ändrar frisyr, har annorlunda kläder på sig eller skaffar nya piercingar/tatueringar så är det fint vilket som, det är nog lite överdrivet när alla börjar diskutera hans klädval och sånt, jag har aldrig ogillat nåt han har på sig direkt, utom de där udda pälsmössorna och allt det, det är lite för mycket, och det klär ingen i tycker jag >.<

.

Kommentarer
Postat av: Gabbii Guldfisk:D

Billiee Blubb e sååå söööwt:3 å ja jag va tvungen att ha fjortis stavning på sötc:

2011-09-18 @ 15:40:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0