-

Jag kom precis på att det bara är två månader kvar tills att sommarlovet börjar och det längtar jag till. Känns konstigt ändå, att det blir sista lovet på hela grundskolan. Eller hur ska jag uttrycka mig? Jag är lite tom i mitt huvud just nu pga av massor med saker.

Jag har dessutom märkt att min blogg blivit lite tom? skriver inte så mycket och det beror på att jag helt enkelt inte har något att skriva om. Det är trist men sant, just utifrån nuet så finns inte så mycket att berätta om liksom.

Det händer grejer varje dag men jag väljer att hålla allting i mitt privatliv utanför bloggen. Det blir bäst så, här skriver jag tankar och om sånt som händer i min vardag men jag känner att jag inte tänker nämna mina vänner/familj i bloggen. Inte för att jag gjort det förrut heller men jag vill att bloggen ska vara ett ställe för mig där jag kan yttra mig om saker som för mig är viktiga.



Jag vet att redigeringen på denna bilden är allt annat än fin :P

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0